حكايت من
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امید وارم تونسته باشم نظرتون رو جلب کنم از کسانی که نظر میدن هم ممنونم راستی اینجا کپی کردن آزاده راحت باشید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
دهکده ی نامه های عاشقانه
آنقدر به مردم این زمانه بی اعتمادم که میترسم هرگاه از شادی به هوا بپرم زمین را از زیر پاییم بکشند…...




 

حکـــــــــــــــــــــایت من…
 
حکایت کسی بود که عاشق دریا بود اما قایقـــــــــــــــــــــی نداشت… 
 
دلباخته سفر بود اما همسفـــــــــــــــــــــر نداشت… 
 
حکایت کسی بود که زجر کشید اما ضجـــــــــــــــــــــه نزد… 
 
زخم داشت اما ننالیـــــــــــــــــــــد… 
 
گریه کرد اما اشک نریخـــــــــــــــــت… 
 
حکایت من حکایت کسی بود کـــــــــــــــــــــه… 
 
پر از فریاد بود اما سکوت کرد تا همه ی صداها را بشنـــــــــــــــــــــود…



نظرات شما عزیزان:

دریا18
ساعت23:07---17 خرداد 1393
چه شوری میزند دلم...وقتی از نظر دیگران عزیز میشود

دریا18
ساعت20:37---4 خرداد 1393
زمستان نیست...دلتنگی توست که به لرزه انداخته چهارستون بدنم را...

دریا18
ساعت12:13---31 ارديبهشت 1393
از تمام عقربه های ساعت و تقویم های دنیا متنفرم ک هرلحظه و هرروزجای خالیت را گوش زد من میکنند.

farzane
ساعت17:36---27 ارديبهشت 1393
چه قد سخته که یک دنیا صدا باشی،ولی از صحنه ی خوندن جدا باشی..


پاسخ:واقا حرفات قشنگن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 21 ارديبهشت 1393برچسب:حكايت من, :: 7:48 ::  نويسنده : mostafa